İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİNDE PERFORMANS YÖNETİMİ VE DEĞERLENDİRME EĞİTİMİ DÜZENLENDİ

 

ATSO KOBİ Akademisi etkinlik takvimi çerçevesinde İnsan Kaynakları Yönetiminde Performans Yönetimi ve Değerlendirme Eğitimi düzenlendi. Eğitimin açılış konuşmasını Afyonkarahisar Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Üyesi Fatih Mühsürler yaptı. Mühsürler, “2018 yılından bu yana tüm eğitim ve seminerlerimizi ATSO KOBİ Akademisi adı altında düzenliyoruz; böylelikle ATSO KOBİ Akademisi’ni bir marka hâline getirdik. Bu yıl toplam 25 eğitimde 1500’ü aşkın katılımcıyla bir araya geldik. Birçok eğitim ve seminerimizi de Odamız’ın Youtube kanalı üzerinden canlı olarak yayınladık” dedi.
Mühsürler, konuşmasına şöyle devam etti:
“ATSO KOBİ Akademisi eğitim takviminin belirlenme sürecini de sizlerle paylaşmak isterim. Önce üyelerimize yönelik bir anket çalışması yapıyoruz; üyelerimizden gelen talepler üzerinde çalışıyoruz. Eğitim takvimi taslağı Yönetim Kurulumuz tarafından onaylandıktan sonra kamuoyuyla paylaşılıyor. Bu noktada, sizlerin katkısı bizim için çok önemli. ATSO KOBİ Akademisi’nin 2023 Yılı Eğitim Takvimi’ni belirlemek amacıyla hazırladığımız anketi sizlerle paylaştık. Sosyal medya mecralarımızda da yer alan anketimizi doldurmanız, eğitim takviminin yol haritasını belirlemede bizlere yardımcı olacaktır.”
Mühsürler’in ardından Afyon Kocatepe Üniversitesi Girişimcilik ve Kariyer Geliştirme Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Koray Gürpınar, ayrıntılı bir sunum yaptı. Gürpınar, sunumuna başlamadan önce ATSO KOBİ Akademisi’nin önemli eğitimlere imza attığını belirtti.
Yaklaşık 3 saat süren eğitim, Katılım Belgeleri’nin takdim edilmesi ile sona erdi.
Eğitimimizi https://www.youtube.com/watch?v=M5H-RSwUL-s bağlantısından izleyebilirsiniz.
 
 

Ekleme Tarihi:14.12.2022

Okunma Sayısı:232

HIZLI ERİŞİM

BİZE ULAŞIN Dörtyol Mah. 2078. Sokak No:11 03040 Merkez/AFYONKARAHİSAR
TELEFON +90 272 213 56 57
FAKS +90 272 213 56 60
E-POSTA info@afyonkarahisartso.org.tr
ÇAĞRI MERKEZİ 0 850 346 03 03

Sosyal Medya Akışları

Basında Biz