PAZARLAMA YÖNETİMİ EĞİTİMİ
Sayın Üyemiz, Odamızda 13.03.2019 tarihinde Saat: 15.00’de Pazarlama Eğitimi düzenlenecektir. Eğitim hakkında içerik ve detaylı bilgilendirme aşağıda yer almaktadır.
Eğitime katılmak isteyen üyelerimiz, online başvuru yapmaları gerekmektedir.
Kayıt İçin Lütfen Tıklayın
Eğitim İçeriği
Doğru Pazarlama İletişimi İle Farklılık Yaratmak
Bu eğitim ile;
Günümüz KOBİ işletmelerinde ağırlıklı olarak gözlemlenen duruma göre; işletme sahipleri için ürün ve üretim odaklı bir anlayış, pazarlama departmanlarında ise pazarlama eşittir satış bakış açısı mevcuttur. Bu tür yapılarda, müşteri odaklı sürdürülebilir bir iletişim stratejisiyle marka konumlandırma sürecini yönetecek, hem üst yönetimle hem de pazarlama departmanıyla entegre olarak çalışacak reklam, halkla ilişkiler, kurumsal iletişim alanındaki kişiler yer alamamaktadır.
Hem yönetim anlayışı hem de personel anlamında yaşanan bu sorunları bertaraf etmek için nasıl bir yol izlenmelidir? Kurum içi ve kurum dışı iletişim çalışmaları nasıl yönetilmelidir? Pazarlama karması elemanlarının birbiriyle uyum süreci nasıl sağlanmalıdır? Marka konumlandırma, bir kurum kültürü olarak nasıl benimsenir? Salt ürün & hizmet satışının haricinde işletme ile hedef kitle arasında sürdürülebilir ve interaktif bir iletişim ortamı nasıl yaratılır? İşletmenin büyümesine katkı sağlayabilecek pazarlama stratejileri nelerdir? gibi sorular aracılığıyla bir farkındalık süreci yaşayarak yeni adımlar atılması amaçlanmaktadır.
Pazarlama Karması Bileşenleri ve Pazarlama İletişimi
• Pazarlamanın 4 P’Si
• Ürün (Product)
• Fiyat (Price)
• Dağıtım (Place)
• Tutundurma (Promotion)
• Pazarlama İletişimi Kavramı
• Pazarlama İletişimi Elemanları
• Pazarlama İletişimi Stratejileri
Pazarlama İletişiminin Temel Elemanları (Tutundurma)
• Tutundurma Kavramının Önemi ve Özellikleri
• Tutundurma Karması Elemanları
• AIDA İletişim Modeli
• Örnek Kampanyalar
• Hata Örnekleri
• Halkla İlişkiler
• Kişisel Satış
• Satış Geliştirme
• Doğrudan Pazarlama
• Bütünleşik Pazarlama İletişimi
Pazarlama İletişimi ile İlgili Yaşanan Sorunlar ve Öneriler
• Tüketiciler Ne İstiyor?
• Örnek Kampanyalar
Eğitmen: Eren Gökyer
Tarih: 13.03.2019
Saat: 15.00
Yer: Afyonkarahisar Ticaret ve Sanayi Odası Toplantı Salonu
Ekleme Tarihi:8.03.2019
Okunma Sayısı:1574